"Άσε τους άλλους να κάνουν αυτό που εσύ θα έκανες με δεκάδες
εκατομμύρια δολάρια κόστος".
Αυτό σκέφτηκε η Κόκα-Κόλα και δεν έβγαλε άχνα για το
εγχείρημα της (που αποδείχθηκε επιτυχημένο), αρχικά σε Αυστραλία και Ν.
Ζηλανδία, να τυπώσει ονόματα ανθρώπων επάνω στις ετικέτες του προϊόντος της.
«Peter-Cola”,
“Sophie-Cola”, "George-Cola” κ.ο.κ.
Οι φίλοι του προϊόντος ανεβάζουν τα social media φωτογραφίες τους με τα… δικά τους
(προσωποποιημένα) μπουκάλια και έτσι η διαφήμιση γίνεται εντελώς δωρεάν.
Οπότε, αν η κίνηση προχωρήσει σε όλη την υφήλιο, τότε ίσως
θα πρέπει να αναμένουμε στα ράφια στην Ελλάδα και την "Mitsos-Cola”,
την “Takis-Cola” κλπ κλπ κλπ.
Ετικέτα με σύνθετο όνομα (παράγωγο των δυο παραπάνω) δύσκολα να δούμε,
αφού η αντίδραση του καταναλωτικού κοινού επ΄αυτού είναι απρόβλεπτη (άρα η επιτυχία δεν είναι εξασφαλισμένη)…!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου