ΠΛΑΤΥ-ΤΡΙΚΑΛΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 10 ΤΟ ΒΡΑΔΥ
ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΓΕΙΑ Ή ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΡΟΓΕΦΥΡΑ
Για μια ακόμη φορά (ή χρονιά, όπως θέλετε πείτε το) η διάβαση είναι - με ευθύνη ποιου; - κλειστή μετά τις 10 το βράδυ και μέχρι το πρωί.
Οι φήμες θέλουν τη διάβαση κλειστή λόγω έλλειψης προσωπικού του ΟΣΕ (κάτι τέτοιο γίνεται και με το Σταθμό, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, δεν είναι της παρούσης). Θερινές άδειες, μετακινήσεις προσωπικού, συνταξιοδοτήσεις κλπ φαίνεται πως είναι ικανές να κρατήσουν το γνωστό "πασάζο" (εκ του ιταλικού "passaggio" που σημαίνει πέρασμα/διάβαση, ίσως...) κλειστό.
Όποια και να είναι η αιτία, βγαίνουν σωστοί αυτοί που πριν πολλά χρόνια επέμεναν να κατασκευαστεί υπόγεια διάβαση στο σημείο και να κλείσει η διάβαση που βρίσκεται μπροστά στην εκκλησία με ταυτόχρονη κατασκευή στο σημείο εκεί μιας πεζογέφυρας. Ψιλά γράμματα για την εποχή εκείνη όλα αυτά όμως και σήμερα είμαστε στα χάλια που βλέπετε.
Χάλια που εκτός των άλλων είναι και επικίνδυνα, αφού όπως φαίνεται στη φωτογραφία, από την άλλη πλευρά η σήμανση δεν είναι στο σωστό σημείο - και λόγω της στροφής που προηγείται - οπότε οι οδηγοί φτάνουν στα 3 μέτρα από τη διάβαση για να καταλάβουν πως αυτή είναι κλειστή (αν προσέξετε από την άλλη πλευρά υπήρχε αυτοκίνητο τη στιγμή που λαμβάνονταν η φωτογραφία).
Οπότε οι λύσεις είναι πλέον 2: ή από την αερογέφυρα ή από την υπόγεια διάβαση, η οποία κάποια στιγμή μέσα στο χειμώνα είχε εμφανίσει το χάλι που βλέπετε στα αριστερά.
Αλήθεια, τότε ο ένας τα έριχνε στον άλλο. Τελικά ο Δήμος παρέλαβε το έργο ή η υπόγεια είναι ακόμη "γκρίζα ζώνη;" (δείτε ΕΔΩ την ανάρτηση των ημερών εκείνων)
Οι φήμες θέλουν τη διάβαση κλειστή λόγω έλλειψης προσωπικού του ΟΣΕ (κάτι τέτοιο γίνεται και με το Σταθμό, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, δεν είναι της παρούσης). Θερινές άδειες, μετακινήσεις προσωπικού, συνταξιοδοτήσεις κλπ φαίνεται πως είναι ικανές να κρατήσουν το γνωστό "πασάζο" (εκ του ιταλικού "passaggio" που σημαίνει πέρασμα/διάβαση, ίσως...) κλειστό.
Όποια και να είναι η αιτία, βγαίνουν σωστοί αυτοί που πριν πολλά χρόνια επέμεναν να κατασκευαστεί υπόγεια διάβαση στο σημείο και να κλείσει η διάβαση που βρίσκεται μπροστά στην εκκλησία με ταυτόχρονη κατασκευή στο σημείο εκεί μιας πεζογέφυρας. Ψιλά γράμματα για την εποχή εκείνη όλα αυτά όμως και σήμερα είμαστε στα χάλια που βλέπετε.
Χάλια που εκτός των άλλων είναι και επικίνδυνα, αφού όπως φαίνεται στη φωτογραφία, από την άλλη πλευρά η σήμανση δεν είναι στο σωστό σημείο - και λόγω της στροφής που προηγείται - οπότε οι οδηγοί φτάνουν στα 3 μέτρα από τη διάβαση για να καταλάβουν πως αυτή είναι κλειστή (αν προσέξετε από την άλλη πλευρά υπήρχε αυτοκίνητο τη στιγμή που λαμβάνονταν η φωτογραφία).
Οπότε οι λύσεις είναι πλέον 2: ή από την αερογέφυρα ή από την υπόγεια διάβαση, η οποία κάποια στιγμή μέσα στο χειμώνα είχε εμφανίσει το χάλι που βλέπετε στα αριστερά.
Αλήθεια, τότε ο ένας τα έριχνε στον άλλο. Τελικά ο Δήμος παρέλαβε το έργο ή η υπόγεια είναι ακόμη "γκρίζα ζώνη;" (δείτε ΕΔΩ την ανάρτηση των ημερών εκείνων)
2 σχόλια:
ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ;
Με ολο το σεβασμο, αλλα ποτε δεν καταλαβα ποιος ο λογος να υπαρχει αφυλακτη διαβαση σε γραμμη υψηλης ταχυτυτας, οταν υπαρχουν υπογεια διαβαση ακριβως διπλα, και αερογεφυρα λιγο παραπερα. Ετσι απλα για να απασχολειται υπαλληλος; Και χωρια που ειναι πολυ επικίνδυνο.
Δημοσίευση σχολίου