Ας δούμε το πράγμα με λίγο χιούμορ (γιατί δε βγαίνει άκρη). Στη Νάουσα προσπαθούν εδώ και δεκαετίες ενώ στην Αλεξάνδρεια το έκαναν αλλά είναι ανοιχτό και μπάζει κρύο. Εμείς εδώ στο Πλατύ - με μια μικρή προσθήκη 2 τοίχων - μπορούμε να αποκτήσουμε το δικό μας κλειστό κολυμβητήριο, να του βάλουμε και θέρμανση, να χωρίσουμε και διαδρομές για τους αθλητές που θα προπονούνται εντός του. Κερκίδες δεν χρειάζονται, υπάρχει η διάβαση των πεζών από την οποία θα μπορούν οι θεατές να παρακολουθούν χωρίς να εμποδίζουν τους αγώνες. και ...c'est fait: το νέο κλειστό κολυμβητήριο Πλατέος θα είναι γεγονός!
Αν όμως δούμε το πράγμα με σοβαρότητα, μήπως η κατάσταση είναι ολίγον επικίνδυνη; Και αυτό επειδή η υπόγεια διάβαση έχει ανοίξει και κλείσει 1-2 φορές, έχει δοθεί στην κυκλοφορία και περνάνε από εκεί καθημερινά δεκάδες άνθρωποι, πεζοί ή επιβάτες αυτοκινήτων, άσε που βρίσκεται δίπλα στο Δημοτικό σχολείο και συνεπώς περνάνε από εκεί δεκάδες μικροί μαθητές.
Ο Δήμος λέει πως ΔΕΝ ΠΑΡΕΛΑΒΕ ΕΠΙΣΗΜΩΣ το έργο, επειδή διαπίστωσε ατέλειες. ΚΑΙ ΟΡΘΑ ΕΠΡΑΞΕ!! Ο ΟΣΕ (σύμφωνα με τα όσα διαβάζουμε στο site του Δήμου και παρά τις συνεχείς παρεμβάσεις του Δήμου και του Δημοτικού Συμβουλίου) δεν προχώρησε στις διορθώσεις που απαιτούνται, αν και υπάρχει το χρήμα για να γίνουν, επειδή δεν υπάρχει διοίκηση στον Οργανισμό. Η τελευταία παρέμβαση του Δήμου προς την κατεύθυνση του ΟΣΕ ήταν στις 22/06/2009. Δηλαδή εδώ και σχεδόν έξι μήνες.
Συμπέρασματα: ή δουλευόμαστε μεταξύ μας ή κάποιος δουλεύει μόνο εμάς, τους πολίτες. Γιατί αφού απαιτείται (αντιγράφω από το site του Δήμου μας) "η υπόγεια διάβαση να πληροί όλες τις απαιτούμενες προδιαγραφές ασφαλείας" και αυτό δε συμβαίνει, θα πρέπει να κλείσει τώρα και να πάψει να συνδέεται με το υπόλοιπο οδικό δίκτυο του Πλατέος μέχρι να διορθωθεί το έργο!! Και να ενημερωθεί και ο κόσμος για αυτό, να ενεργοποιηθεί και αυτός για να πιεστεί ο ΟΣΕ να ολοκληρώσει το έργο επιτέλους και να μη μείνει για μια ακόμη φορά το Πλατύ με 1 ισόγεια διάβαση μετά τις απογευματινές ώρες.
Από την άλλη το μπαλάκι πάει στον ΟΣΕ, ο οποίος τουλάχιστον από τον προηγούμενο Ιούνιο εμφανίζεται πως δεν έχει διοίκηση (;), άρα δεν υπάρχει άνθρωπος να υπογράψει και να τελειώνουμε. Οπότε, και με βάση τα γραφόμενα, κάποιοι στον ΟΣΕ κονομάνε τρελά λεφτά παριστάνοντας την ανύπαρκτη Διοίκηση του Οργανισμού, που δεν πατάει στη δουλειά της τουλάχιστον από τον Ιούνιο του 2009 και μετά. Πανελληνίου επιπέδου το σκάνδαλο αυτό και το αποκαλύπτει σήμερον αυτό το ταπεινό blog, πριν από κάθε αθηναϊκή εφημερίδα και τοπικό έντυπο.
Τελικά ποιός δουλεύει ποιόν;
Ο Δήμος εμάς, ο ΟΣΕ τον Δήμο, ο Δήμος τον ΟΣΕ, εμείς τον Δήμο, ο ΟΣΕ εμάς ή μήπως εμείς τον ΟΣΕ; Μήπως τελικά δουλευόμαστε μεταξύ μας; Και γιατί;
Ο ΟΣΕ θέλει να τελειώνει με την υπόθεση και να παραδώσει το έργο. Ο Δήμος θέλει να τελειώσει με την υπόθεση και να παρουσιάσει έργο. Εμείς θέλουμε να τελειώνουμε με την υπόθεση και να χρησιμοποιούμε το έργο, γιατί αλλιώς πρέπει να περνάμε από τη μια πλευρά του Πλατέος στην άλλη κάνοντας χιλιόμετρα. Οπότε πράγματι όλοι μας δουλευόμαστε, αφού σε όλους βολεύει να είναι σε χρήση η διάβαση, άσχετα με το αν είναι επικίνδυνη ή όχι.
Ο ΟΣΕ θέλει να τελειώνει με την υπόθεση και να παραδώσει το έργο. Ο Δήμος θέλει να τελειώσει με την υπόθεση και να παρουσιάσει έργο. Εμείς θέλουμε να τελειώνουμε με την υπόθεση και να χρησιμοποιούμε το έργο, γιατί αλλιώς πρέπει να περνάμε από τη μια πλευρά του Πλατέος στην άλλη κάνοντας χιλιόμετρα. Οπότε πράγματι όλοι μας δουλευόμαστε, αφού σε όλους βολεύει να είναι σε χρήση η διάβαση, άσχετα με το αν είναι επικίνδυνη ή όχι.
Υπάρχει μια πολύ επιτυχημένη έκφραση για περιπτώσεις όπως αυτή: "γη του κανενός" ή αλλιώς (για να θυμηθούμε και δυσάρεστες για τη χώρα ιστορίες) "γκρίζα ζώνη"!
Και στη μέση ο - χρησιμοποιών επικίνδυνες υπόγειες διαβάσεις - πολίτης....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου