...χωρίς αυτά να καταστρέφονται.
Από το "Έθνος"
Το πρώτο "θαύμα" έγινε στις αρχές της δεκαετίας του '90 από τον νεαρό τότε πιλότο Αντ. Τζαναβάρα, που... προσγείωσε ένα "Μιράζ-2000" στη σιδηροδρομική γραμμή στην Τανάγρα, όταν ξαφνικά έσβησε ο κινητήρας του. Οι Γάλλοι κατασκευαστές σήκωσαν τα χέρια ψηλά! Κανείς δεν πίστευε στα μάτια του. Το αεροσκάφος μεταφέρθηκε δίπλα στις εγκαταστάσεις της ΕΑΒ, επισκευάστηκε και ξαναπέταξε!
Λίγα χρόνια μετά ένα δεύτερο "Μιράζ-2000"...
"προσγειώθηκε" στη θάλασσα, δίπλα από τον διάδρομο του αεροδρομίου της Σκύρου. Δυστυχώς, όμως, ο πιλότος δεν πρόλαβε να χρησιμοποιήσει το σύστημα αυτόματης εκτίναξης του καθίσματός του και πνίγηκε καθώς προσπαθούσε να λύσει τη ζώνη του. Το αεροσκάφος ανελκύστηκε, επισκευάστηκε και ξαναπέταξε.
Και να που οι ανορθόδοξες... προσγειώσεις των Μιράζ συνεχίζονται...
Στις 9 Ιουνίου ένα διθέσιο "Μιράζ 2000-5", με κυβερνήτη τον σμηναγό Μ. Κουρτή και συγκυβερνήτη τον υποσμηναγό Μ. Μήτσιου, καθώς συμμετείχε σε άσκηση μεταξύ Σάμου και Φούρνων Ικαρίας, ξαφνικά έσβησε ο κινητήρας! Εμπειροι οι πιλότοι, δεν πανικοβάλλονται. Κάνουν όλες τις ενδεδειγμένες κινήσεις. Μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου προσπαθούν να επανεκκινήσουν τη μηχανή. Μάταια όμως...
η συνέχεια του άρθρου στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας, ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου