Όλοι μας ανεξαιρέτως φωνάζουμε για τα παράλογα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία καθόρισε η προηγούμενη κυβέρνηση και διατήρησε η σημερινή!
Γιατί δεν είναι και λίγο πράγμα να καλείσαι να καταβάλεις 352 ευρώ για ένα σαραβαλάκι του 1993 των 1400cc και να ψάχνεσαι! Άσε δε που υπάρχουν και χειρότερα: για ένα 2000cc του 1990 μπορεί να πληρώσεις κοντά 8,5 κατοσταρικάκια!!! Με τις υγείες μας.
Πάντως οι λύσεις υπάρχουν ακόμη - μέχρι δηλαδή την 31 Δεκεμβρίου του 2009 - για όσους τα οικονομικά τους έσφιξαν αλλά και για όσους θωρούν πως το ..δεύτερο όχημα είναι πλέον ασύμφορο. Μια επίσκεψη στην Εφορία είναι αρκετή: κατάθεση των πινακίδων, είτε προσωρινά (μέχρι να μαζευτεί κανά φράγκο και να αποπληρωθούν τα πραγματικά ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τέλη του 2010), είτε οριστικά.
Προσοχή όμως, μη σας στείλουν στο Μηχανολογικό! Η Δ.Ο.Υ. είναι αρμόδια! Και προσοχή σε αυτά που θα γράψουν οι υπάλληλοι, αφού η προσωρινή διαφέρει από την οριστική κατάθεση. Με την προσωρινή λαμβάνετε πίσω τις πινακίδες όταν πληρώσετε. Με την οριστική ξεχάστε το αμαξάκι σας μια για πάντα και κρατήστε βαθιά μέσα σας τις ...αναμνήσεις (πονηρές ή όχι δικό σας ζήτημα!) από αυτό.
Πάντως χθες το απόγευμα στην Αθήνα έγινε μια συνάντηση-διαμαρτυρία όσων υποστηρίζουν πως τα μέτρα/τέλη είναι για φτύσιμο. Η φωτό είναι από τη συγκέντρωση αυτή.
Επίσης, σύμφωνα με το site της ένωσης εμπόρων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, δεν είναι και λίγοι οι έμποροι που τρέχουν να παραδώσουν τις πινακίδες όσων αυτοκινήτων πωλούν και έχουν ήδη πινακίδες. Τι να τα κάνουν, αφού κατά 99% απούλητα θα μείνουν; Να ενισχύουν ως γνήσιοι Έλληνες μ..κες μικρομεσαίοι φορολογούμενοι τον Κρατικό προϋπολογισμό, όταν το καινούριο 4500cc τζιπ θα πληρώσει λιγότερα τέλη για το 2010 από ένα 2000cc του 1990;
Πάντως οι λύσεις υπάρχουν ακόμη - μέχρι δηλαδή την 31 Δεκεμβρίου του 2009 - για όσους τα οικονομικά τους έσφιξαν αλλά και για όσους θωρούν πως το ..δεύτερο όχημα είναι πλέον ασύμφορο. Μια επίσκεψη στην Εφορία είναι αρκετή: κατάθεση των πινακίδων, είτε προσωρινά (μέχρι να μαζευτεί κανά φράγκο και να αποπληρωθούν τα πραγματικά ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τέλη του 2010), είτε οριστικά.
Προσοχή όμως, μη σας στείλουν στο Μηχανολογικό! Η Δ.Ο.Υ. είναι αρμόδια! Και προσοχή σε αυτά που θα γράψουν οι υπάλληλοι, αφού η προσωρινή διαφέρει από την οριστική κατάθεση. Με την προσωρινή λαμβάνετε πίσω τις πινακίδες όταν πληρώσετε. Με την οριστική ξεχάστε το αμαξάκι σας μια για πάντα και κρατήστε βαθιά μέσα σας τις ...αναμνήσεις (πονηρές ή όχι δικό σας ζήτημα!) από αυτό.
Πάντως χθες το απόγευμα στην Αθήνα έγινε μια συνάντηση-διαμαρτυρία όσων υποστηρίζουν πως τα μέτρα/τέλη είναι για φτύσιμο. Η φωτό είναι από τη συγκέντρωση αυτή.
Επίσης, σύμφωνα με το site της ένωσης εμπόρων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, δεν είναι και λίγοι οι έμποροι που τρέχουν να παραδώσουν τις πινακίδες όσων αυτοκινήτων πωλούν και έχουν ήδη πινακίδες. Τι να τα κάνουν, αφού κατά 99% απούλητα θα μείνουν; Να ενισχύουν ως γνήσιοι Έλληνες μ..κες μικρομεσαίοι φορολογούμενοι τον Κρατικό προϋπολογισμό, όταν το καινούριο 4500cc τζιπ θα πληρώσει λιγότερα τέλη για το 2010 από ένα 2000cc του 1990;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου