Συνεχίζεται - με σταθερή "ροή" στην προσέλευση - η παράδοση των πινακίδων από χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, ειδικά αυτών που έχουν ως πρώτο έτος κυκλοφορίας στην Ελλάδα κάποιο έτος προγενέστερο του 1995.
Γιατί το μεγάλο "σφαγείο" εκεί γίνεται, στα αυτοκίνητα με πρώτο έτος κυκλοφορίας προγενέστερο του 1995. Πολλοί είναι αυτοί που καλούνται να πληρώσουν μέχρι και 850 ευρώ για ένα σαράβαλο το οποίο δεν αξίζει ούτε 300.
ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ: η ημερομηνία για την εμπρόθεσμη παραλαβή των σημάτων λήγει στις 31/12 (που είναι ημιαργία στην Ελλάδα). Οπότε, οποίος θέλει να ...εμπλουτίσει τη συλλογή των Εφοριών σε πινακίδες πρέπει ή να πάει μέχρι την Τετάρτη ή το αργότερο μέχρι την Πέμπτη το μεσημέρι.
Πάντως θα έπρεπε να το σκεφτούν 2η φορά οι ...εγκέφαλοι το θέμα, αφού αν υπολογιστεί πως θα παραδοθούν περίπου 80.000 πινακίδες, με έναν μέσο όρο €202 ευρώ - όσο ήταν τα περσινά τέλη για ένα αυτοκίνητο 1400cc, τότε το κράτος έχασε περισσότερα από 16 εκατομμύρια ευρώ. Άσε αυτά που έχασε σε βάθος χρόνου, αφού συνήθως τα αυτοκίνητα που είναι προβληματικά είναι αυτά των οποίων οι ιδιοκτήτες παραδίδουν τις πινακίδες. Συνεργεία, ασφαλιστικές εταιρίες, βαφεία αυτοκινήτων, λαμαρινάδες, εταιρίες οδικής βοήθειας καθώς και μια σειρά από άλλους επαγγελματίες έχασαν από την ιστορία αυτή, αν και ο μεγάλος χαμένος είναι το ίδιο το υπουργείο οικονομικών, το οποίο θα μπορούσε, πέραν των 16.000.000 να εισπράττει και τον ΦΠΑ από μια σειρά από εργασίες συντήρησης των παλιών οχημάτων (τα οποία πολλές φορές εκπέμπουν λιγότερους ρύπους από κάποια "καινούρια").
Όσο για παράταση, αφού δεν ακούστηκε τίποτε ούτε σήμερα, μην ελπίζετε! Δύσκολα θα δοθεί παράταση ενώ αν γίνει θα αποδειχθεί μια ακόμη φορά η προχειρότητα του κρατικού μηχανισμού, ο οποίος δε φτάνει που θέτει στενά χρονικά περιθώρια και λίγους τρόπους καταβολής των τελών, από την άλλη τα στέλνει και με καθυστέρηση ή δεν τα στέλνει καθόλου, απαιτώντας από τους πολίτες να συνωστίζονται μέσα στις Εφορίες για να βρουν μια άκρη (και την αιτία που επί σειρά ετών δεν καταφθάνουν μέσω ΕΛΤΑ σε αυτούς τα έντυπα καταβολής των τελών κυκλοφορίας).
Γιατί το μεγάλο "σφαγείο" εκεί γίνεται, στα αυτοκίνητα με πρώτο έτος κυκλοφορίας προγενέστερο του 1995. Πολλοί είναι αυτοί που καλούνται να πληρώσουν μέχρι και 850 ευρώ για ένα σαράβαλο το οποίο δεν αξίζει ούτε 300.
ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ: η ημερομηνία για την εμπρόθεσμη παραλαβή των σημάτων λήγει στις 31/12 (που είναι ημιαργία στην Ελλάδα). Οπότε, οποίος θέλει να ...εμπλουτίσει τη συλλογή των Εφοριών σε πινακίδες πρέπει ή να πάει μέχρι την Τετάρτη ή το αργότερο μέχρι την Πέμπτη το μεσημέρι.
Πάντως θα έπρεπε να το σκεφτούν 2η φορά οι ...εγκέφαλοι το θέμα, αφού αν υπολογιστεί πως θα παραδοθούν περίπου 80.000 πινακίδες, με έναν μέσο όρο €202 ευρώ - όσο ήταν τα περσινά τέλη για ένα αυτοκίνητο 1400cc, τότε το κράτος έχασε περισσότερα από 16 εκατομμύρια ευρώ. Άσε αυτά που έχασε σε βάθος χρόνου, αφού συνήθως τα αυτοκίνητα που είναι προβληματικά είναι αυτά των οποίων οι ιδιοκτήτες παραδίδουν τις πινακίδες. Συνεργεία, ασφαλιστικές εταιρίες, βαφεία αυτοκινήτων, λαμαρινάδες, εταιρίες οδικής βοήθειας καθώς και μια σειρά από άλλους επαγγελματίες έχασαν από την ιστορία αυτή, αν και ο μεγάλος χαμένος είναι το ίδιο το υπουργείο οικονομικών, το οποίο θα μπορούσε, πέραν των 16.000.000 να εισπράττει και τον ΦΠΑ από μια σειρά από εργασίες συντήρησης των παλιών οχημάτων (τα οποία πολλές φορές εκπέμπουν λιγότερους ρύπους από κάποια "καινούρια").
Όσο για παράταση, αφού δεν ακούστηκε τίποτε ούτε σήμερα, μην ελπίζετε! Δύσκολα θα δοθεί παράταση ενώ αν γίνει θα αποδειχθεί μια ακόμη φορά η προχειρότητα του κρατικού μηχανισμού, ο οποίος δε φτάνει που θέτει στενά χρονικά περιθώρια και λίγους τρόπους καταβολής των τελών, από την άλλη τα στέλνει και με καθυστέρηση ή δεν τα στέλνει καθόλου, απαιτώντας από τους πολίτες να συνωστίζονται μέσα στις Εφορίες για να βρουν μια άκρη (και την αιτία που επί σειρά ετών δεν καταφθάνουν μέσω ΕΛΤΑ σε αυτούς τα έντυπα καταβολής των τελών κυκλοφορίας).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου