Αλλαγές στο τρόπο με τον οποίο θα γίνεται η εισροή χρήματος στα ταμεία του ΕΛΓΑ προβλέπει το νέο νομοσχέδιο που προτίθεται να φέρει στη Βουλή η υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κατερίνα Μπατζελή.
Τώρα η παρακράτηση γίνεται μέσω των τιμολογίων από το Υπ. Οικονομικών και στη συνέχεια πιστώνεται με τα παρακρατηθέντα ποσά ο ΕΛΓΑ. Ψιλομπέρδεμα δηλαδή, αφού δεν είναι και λίγες οι φορές που στο παρελθόν χρησιμοποιήθηκαν τα λεφτά του ΕΛΓΑ για να πληρωθούν άλλα πράγματα (μέχρι και μέρος της αποζημίωσης του έκπτωτου Γλίξμπουργκ - αν δε με απατάει η μνήμη μου - είχε εκταμιευθεί από τον ΕΛΓΑ!). Με βάση τα όσα ανακοινώθηκαν, η παρακράτηση αντικαθίσταται με την καταβολή ενός σταθερού ασφαλίστρου με σκοπό την αποφυγή της εισφοροδιαφυγής, αφού είναι γνωστός ο χαμός που γίνεται με τα τιμολόγια.
Όσον αφορά την περιβόητη ψηφιοποίηση (ΟΣΔΕ), που τόσο έστειλε πίσω τις πληρωμές των αγροτών, η Υπουργός δήλωσε πως απομένει ένα 32% για την ολοκλήρωσή της.
Το πρόβλημα είναι κατ' εμέ όμως άλλο: το υπολειπόμενο 32% αφορά συνολικά την Ελλάδα. Τι γίνεται στις κατά τόπους ΕΑΣ; Γιατί υπάρχει πάντοτε το ενδεχόμενο κάποια ΕΑΣ, σε κάποιο μέρος της χώρας, να μην έχει προχωρήσει τόσο πολύ με την ψηφιοποίηση. Και οι καημένοι οι αγρότες να αναμένουν στο ...ακουστικό τους (ή μάλλον στα βιβλιάρια τους) το επόμενο διάστημα.
Πάντως ο Τάσος Σιδηρόπουλος, ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ του νομού μας με δήλωσή του (δελτίο τύπου) ξεκαθάρισε πως θα μπουν κάποια χρήματα σήμερα και για το συμπύρηνο ροδάκινο. Αναμένομεν Τάσο, αναμένομεν, αφού οι τσέπες των αγροτών άδειασαν, οι πιστωτές ξεσηκώθηκαν και απαιτούν χρήματα που τους ανήκουν, άσε που αύριο είναι Χριστούγεννα...
Τώρα που έγραψα για ροδάκινο θυμήθηκα κείνη την υπόθεση των χιλιάδων container που θα πωλούσε η προηγούμενη κυβέρνηση στα ...ανατολικά. Τι έγινε με εκείνη; Απλά ρωτάω επειδή άπαντες ξέρουμε τι έγινε, αφού :
α) η όλη ιστορία ήταν ...μούφα και β) οι άνθρωποι - τοπικοί και μη παράγοντες - δεν είχαν ιδέα ούτε καν για το πόσα ακριβώς είναι 10.000 container. Φανταστείτε πως με 2 βδομάδες απεργία τον Οκτώβριο στον Πειραιά, που εξυπηρετεί μια ολόκληρη χώρα, και είχαν ξεμείνει στο λιμάνι της χώρας όχι πάνω από 6.000 container....
Τώρα η παρακράτηση γίνεται μέσω των τιμολογίων από το Υπ. Οικονομικών και στη συνέχεια πιστώνεται με τα παρακρατηθέντα ποσά ο ΕΛΓΑ. Ψιλομπέρδεμα δηλαδή, αφού δεν είναι και λίγες οι φορές που στο παρελθόν χρησιμοποιήθηκαν τα λεφτά του ΕΛΓΑ για να πληρωθούν άλλα πράγματα (μέχρι και μέρος της αποζημίωσης του έκπτωτου Γλίξμπουργκ - αν δε με απατάει η μνήμη μου - είχε εκταμιευθεί από τον ΕΛΓΑ!). Με βάση τα όσα ανακοινώθηκαν, η παρακράτηση αντικαθίσταται με την καταβολή ενός σταθερού ασφαλίστρου με σκοπό την αποφυγή της εισφοροδιαφυγής, αφού είναι γνωστός ο χαμός που γίνεται με τα τιμολόγια.
Όσον αφορά την περιβόητη ψηφιοποίηση (ΟΣΔΕ), που τόσο έστειλε πίσω τις πληρωμές των αγροτών, η Υπουργός δήλωσε πως απομένει ένα 32% για την ολοκλήρωσή της.
Το πρόβλημα είναι κατ' εμέ όμως άλλο: το υπολειπόμενο 32% αφορά συνολικά την Ελλάδα. Τι γίνεται στις κατά τόπους ΕΑΣ; Γιατί υπάρχει πάντοτε το ενδεχόμενο κάποια ΕΑΣ, σε κάποιο μέρος της χώρας, να μην έχει προχωρήσει τόσο πολύ με την ψηφιοποίηση. Και οι καημένοι οι αγρότες να αναμένουν στο ...ακουστικό τους (ή μάλλον στα βιβλιάρια τους) το επόμενο διάστημα.
Πάντως ο Τάσος Σιδηρόπουλος, ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ του νομού μας με δήλωσή του (δελτίο τύπου) ξεκαθάρισε πως θα μπουν κάποια χρήματα σήμερα και για το συμπύρηνο ροδάκινο. Αναμένομεν Τάσο, αναμένομεν, αφού οι τσέπες των αγροτών άδειασαν, οι πιστωτές ξεσηκώθηκαν και απαιτούν χρήματα που τους ανήκουν, άσε που αύριο είναι Χριστούγεννα...
Τώρα που έγραψα για ροδάκινο θυμήθηκα κείνη την υπόθεση των χιλιάδων container που θα πωλούσε η προηγούμενη κυβέρνηση στα ...ανατολικά. Τι έγινε με εκείνη; Απλά ρωτάω επειδή άπαντες ξέρουμε τι έγινε, αφού :
α) η όλη ιστορία ήταν ...μούφα και β) οι άνθρωποι - τοπικοί και μη παράγοντες - δεν είχαν ιδέα ούτε καν για το πόσα ακριβώς είναι 10.000 container. Φανταστείτε πως με 2 βδομάδες απεργία τον Οκτώβριο στον Πειραιά, που εξυπηρετεί μια ολόκληρη χώρα, και είχαν ξεμείνει στο λιμάνι της χώρας όχι πάνω από 6.000 container....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου