25 Σεπ 2012

Τη ...δουλειά την κάνουν οι καταναλωτές!

Εκτυπώστε την ανάρτηση!

"Άσε τους άλλους να κάνουν αυτό που εσύ θα έκανες με δεκάδες εκατομμύρια δολάρια κόστος".
Αυτό σκέφτηκε η Κόκα-Κόλα και δεν έβγαλε άχνα για το εγχείρημα της (που αποδείχθηκε επιτυχημένο), αρχικά σε Αυστραλία και Ν. Ζηλανδία, να τυπώσει ονόματα ανθρώπων επάνω στις ετικέτες του προϊόντος της.


«Peter-Cola”, “Sophie-Cola”, "George-Cola” κ.ο.κ.
Οι φίλοι του προϊόντος ανεβάζουν τα social media φωτογραφίες τους με τα… δικά τους (προσωποποιημένα) μπουκάλια και έτσι η διαφήμιση γίνεται εντελώς δωρεάν.

Οπότε, αν η κίνηση προχωρήσει σε όλη την υφήλιο, τότε ίσως θα πρέπει να αναμένουμε στα ράφια στην Ελλάδα και την "Mitsos-Cola”, την “Takis-Cola” κλπ κλπ κλπ.

Ετικέτα με σύνθετο όνομα (παράγωγο των δυο παραπάνω) δύσκολα να δούμε, αφού η αντίδραση του καταναλωτικού κοινού επ΄αυτού είναι απρόβλεπτη (άρα η επιτυχία δεν είναι εξασφαλισμένη)…!

Δεν υπάρχουν σχόλια: