Και νέα ερώτηση είχαμε στη Βουλή (προς την υπουργό Παιδείας) για το θέμα του λουκέτου στο Γυμνάσιο Πλατέος.
Αυτή τη φορά την ερώτηση έκαναν οι βουλευτές του ΚΚΕ Γιάννης Ζιώγας, Θεόδωρος Ιγνατιάδης και Σοφία Καλαντίδου, οι οποίοι ερωτούν την υπουργό αν θα σταματήσει τη διαδικασία συγχώνευσης - κατάργησης του σχολείου.
Επίσης, το σχολείο επισκέφτηκε σήμερα το πρωί και ο δημοτικός σύμβουλος Χρήστος Αλευράς, ο οποίος εξέφρασε στους παρευρισκόμενους τη αμέριστη αλληλεγγύη και υποστήριξη του συνδυασμού Λαϊκή Συσπείρωση Αλεξάνδρειας και κάλεσε γονείς, εκπαιδευτικούς, και μαθητές να βγάλουν πολιτικά συμπεράσματα από την στάση των τοπικών διοικήσεων, αφού Δήμαρχοι και σύμβουλοι που στηρίζονται από ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, είναι δεσμευμένοι από τον «Καλλικράτη», με τον οποίο συμφωνούν, να βάλουν πλάτη προκειμένου να υλοποιηθούν και να προχωρήσουν οι αντιδραστικές αλλαγές και στο χώρο της παιδείας (περισσότερα για αυτό μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ)
Ολόκληρο το κείμενο της ερώτησης των 3 βουλευτών έχει ως εξής:
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Θέμα: Να μη γίνει η συγχώνευση – κατάργηση του Γυμνασίου Πλατέως Δ. Αλεξάνδρειας στην Περιφερειακή Ενότητα Ημαθίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Σοβαρά προβλήματα πρόκειται να δημιουργηθούν έπειτα από την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για μια σειρά από καταργήσεις- συγχωνεύσεις σχολείων, στα πλαίσια των αναδιαρθρώσεων που επιχειρεί στο χώρο της εκπαίδευσης.
Τέτοια περίπτωση είναι το Γυμνάσιο Πλατέως του Δήμου Αλεξάνδρειας στην Περιφερειακή Ενότητα Ημαθίας.
Στο συγκεκριμένο σχολείο φοιτούν 152 μαθητές, όχι μόνο από το Πλατύ αλλά και από τα όμορα χωριά Παλαιοχώρι, Λιανοβέργι και Άραχο.
Η απόφαση αυτή, όπως είναι φυσικό, έχει προκαλέσει την έντονη αντίδραση των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής, ιδιαίτερα των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονιών τους.
Οι συγχωνεύσεις αποτελούν πολιτική επιλογή της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, που συνεχίζει το έργο των προηγούμενων Κυβερνήσεων, προχωρώντας σε περαιτέρω μείωση κατά 21,9% των κρατικών δαπανών για την Παιδεία. Παράλληλα προωθεί την επιχειρηματική λειτουργία των σχολείων μέσω της αξιολόγησης, όπου θα καθορίζεται η βιωσιμότητα ή μη μιας σχολικής μονάδας με βάση τα κριτήρια της αγοράς, στα πλαίσια της αντιμετώπισης των μαθητών ως πελατών.
Συνέπεια αυτής της κατάστασης θα είναι να δημιουργούνται πολυμελή τμήματα και να δυσκολεύεται η εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά και οι ίδιοι οι μαθητές να ταλαιπωρούνται και να είναι αναγκασμένοι να αποδίδουν στα μαθήματα με επιπλέον δυσκολία στην προσαρμογή στο νέο σχολικό περιβάλλον που τους επιβάλλεται.
΄Ηδη στην πράξη, πανελλαδικά, με το πρόσχημα των «αντοχών της οικονομίας», έχουν πεταχτεί στο δρόμο χιλιάδες εκπαιδευτικοί και μαθητές αθλητικών και μουσικών σχολείων.
Η υλοποίηση αυτών των σχεδιασμών θα έχει δραματικές συνέπειες στην ήδη υποβαθμισμένη μόρφωση των παιδιών, θα οδηγήσει σε όξυνση των ταξικών φραγμών στη μόρφωση.
Ταυτόχρονα, ανοίγει ο δρόμος για απολύσεις εκπαιδευτικών, με πρόσχημα πάντα πως, όταν δεν υπάρχει αντικείμενο εργασίας, μονιμότητα δεν υφίσταται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου