Για την αύξηση των εισιτηρίων των μέσων μαζικής μεταφοράς και για τις αλλεπάλληλες αυξήσεις των τιμών των διοδίων
Η αύξηση των εισιτηρίων των μέσων μαζικής μεταφοράς είναι ένα ακόμη βαρύ φορτίο για τους πολλούς, τους πολίτες των ασθενέστερων κοινωνικά στρωμάτων, αυτών που έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα από την κρίση, τα σκληρά μέτρα και την ανεξέλεγκτη ακρίβεια. Η Κυβέρνηση μέσα από μία σειρά συγκεχυμένων εξαγγελιών για τον εκσυγχρονισμό και την αναδιάρθρωση των δημόσιων οργανισμών και επιχειρήσεων τα μόνα μέτρα που τελικά υλοποιεί είναι η η συρρίκνωση των δικαιωμάτων των εργαζομένων και κυρίως η σημαντική αύξηση των τιμολογίων των υπηρεσιών των οργανισμών αυτών προς τους πολίτες. Σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι δυνατόν η εξοικονόμηση των αναγκαίων κρατικών επιδοτήσεων των αστικών συγκοινωνιών να γίνει από την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων , δηλαδή να φορτωθεί και πάλι στα βάρη των ασθενέστερων, τους οποίους υποτίθεται ότι η πολιτική των επιδοτήσεων προστατεύει.
Μαζικό χαρακτήρα έχει προσλάβει η κίνηση και αντίδραση των πολιτών να μην πληρώνουν διόδια μετά τις αλλεπάλληλες αυξήσεις των τιμών τους , την απαράδεκτη πυκνότητα των θέσεων των σταθμών και ταυτόχρονα την τις χαμηλές παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους εποχούμενους πολίτες (δρόμοι υπό κατασκευή με πολλά σημεία επικίνδυνα, πολλοί σταθμοί διοδίων σε όλο το δίκτυο της χώρας ακόμη και σε παράπλευρες των οδούς, σε φτωχές αστικές ή αγροτικές περιοχές που δεν έχουν άλλη οδική διέξοδο, καθυστερήσεις κ.λ.π.). Για το ιστορικό οι Συμβάσεις Παραχώρησης των Μεγάλων Οδικών κυρίως Αξόνων της χώρας με όλες τους τις λεπτομέρειες κυρώθηκαν με νόμο από τη Βουλή που ψήφισε η τότε Κυβερνητική πλειοψηφία (ΝΔ) και η αξιωματική αντιπολίτευση (ΠΑΣΟΚ). Οι συμβάσεις αυτές έχουν παραχωρηθεί στους κατασκευαστές με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους και έχουν επιφέρει υπερδιπλασιασμό των διοδίων στις Εθνικές Οδούς και άρχισαν να εισπράττονται πριν ακόμη προχωρήσει η έναρξη των εργασιών κατασκευής. Πληρώνουμε δηλαδή προκαταβολικά, ενώ από αναλύσεις που έγιναν όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και στο εξωτερικό τα έργα αυτά των συμβάσεων παραχώρησης έχουν τελικά έως και διπλάσιο του κανονικού κόστος, άρα και με πανωτόκι! Τα παραπάνω σε συνδυασμό με τη μαζική αντίδραση των πολιτών καθιστούν πλέον επιβεβλημένη την επανεξέταση των συμβάσεων αυτών με τις κατασκευαστικές εταιρείες, τουλάχιστον αναφορικά με τα διόδια όπως και την αντιστοιχία με τις παρεχόμενες από τις εταιρείες αυτές υπηρεσίες προς τους πολίτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου