Τελικά ή το 'χεις ή δεν το 'χεις! Και ο Berny Ecclestone, το ουσιαστικό αφεντικό της Formula 1 απέδειξε για μια ακόμη φορά πως το 'χει το δαιμόνιο του επιχειρηματία, ακόμη και όταν τον μαυρίζουν στο ξύλο!
Όταν τις έφαγε φορούσε ένα "φτηνιάρικο" ρολόι, της Hublot. Η εταιρία έκανε το... θαύμα και χρησιμοποιήσε μαζί με τον ίδιο την όλη ιστορία για διαφημιστικούς σκοπούς με σλόγκαν "δείτε τι θα κάνει ο κόσμος για ένα Hublot". Και το διαφημιστικό στα αριστερά, που δημοσιεύεται στα σημερινά φύλλα των "Financial Times" και της "the International Herald Tribune" είναι ενδεικτικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου