Το δημοσίευμα είναι παλιό (έχει περισσότερο από ένα μήνα), η αξία του όμως είναι "διαχρονική".
Το δημοσίευμα έχει τον τίτλο "Ελλάδα: το κινέζικο σύνδρομο, η Ευρώπη και το G2".
Αφορά την πιθανότητα να γράψουμε εκεί που δεν πιάνει μελάνι τους "εταίρους" μας και να στραφούμε στη μόνη πραγματική οικονομική δύναμη που υπάρχει στην παγκόσμια αγορά σήμερα, στην Κίνα.
Η παραχώρηση του λιμανιού του Πειραιά ήταν μόνο ένα πείραμα των Κινέζων (η Cosco είναι κρατική, μην ξεχνιόμαστε!). Στα πλαίσια του πειράματος ήταν και η αντίδραση της ελληνικής κυβέρνησης, μόλις 1 βδομάδα μετά την εκλογή της. Η Κατσέλη δεν είναι κορόιδο, γιαυτό και η αντίδρασή της δεν ήταν η αναμενόμενη "σοσιαλιστική".
Ο Κινέζος πρόεδρος ήρθε το φθινόπωρο στην Ελλάδα και τα είπαν με τους δικούς μας. Ο Παπανδρέου θα πάει στην ...κίτρινη χώρα σύντομα. Κάτι ψήνεται πάντως και ίσως και να βγει σε καλό, αφού μιλάμε για τεράστια αγορά με 1.000.000.000 καταναλωτές. Από την άλλη οι Κινέζοι "τρελαίνονται" για την Ελλάδα (όχι για τα αρχαία αλλά για τη θέση της στο χάρτη), αφού τώρα μπαίνουν στην Ευρώπη από Αμβέρσα, Άμστερνταμ και Βαρκελώνη. Ξέρετε πόσες μέρες επιπλέον ταξίδι είναι για ένα καράβι το δρομολόγιο μέχρι αυτά τα λιμάνια; Έξι!
Για κάντε το υπολογισμό και θα δείτε αν συμφέρει τους Κινέζους να πληρώνουν τόσα ή αν τους συμφέρει να μας χρηματοδοτήσουν με 25 δις ευρώ μέσα στο επόμενο εξάμηνο...
Το δημοσίευμα έχει τον τίτλο "Ελλάδα: το κινέζικο σύνδρομο, η Ευρώπη και το G2".
Αφορά την πιθανότητα να γράψουμε εκεί που δεν πιάνει μελάνι τους "εταίρους" μας και να στραφούμε στη μόνη πραγματική οικονομική δύναμη που υπάρχει στην παγκόσμια αγορά σήμερα, στην Κίνα.
Η παραχώρηση του λιμανιού του Πειραιά ήταν μόνο ένα πείραμα των Κινέζων (η Cosco είναι κρατική, μην ξεχνιόμαστε!). Στα πλαίσια του πειράματος ήταν και η αντίδραση της ελληνικής κυβέρνησης, μόλις 1 βδομάδα μετά την εκλογή της. Η Κατσέλη δεν είναι κορόιδο, γιαυτό και η αντίδρασή της δεν ήταν η αναμενόμενη "σοσιαλιστική".
Ο Κινέζος πρόεδρος ήρθε το φθινόπωρο στην Ελλάδα και τα είπαν με τους δικούς μας. Ο Παπανδρέου θα πάει στην ...κίτρινη χώρα σύντομα. Κάτι ψήνεται πάντως και ίσως και να βγει σε καλό, αφού μιλάμε για τεράστια αγορά με 1.000.000.000 καταναλωτές. Από την άλλη οι Κινέζοι "τρελαίνονται" για την Ελλάδα (όχι για τα αρχαία αλλά για τη θέση της στο χάρτη), αφού τώρα μπαίνουν στην Ευρώπη από Αμβέρσα, Άμστερνταμ και Βαρκελώνη. Ξέρετε πόσες μέρες επιπλέον ταξίδι είναι για ένα καράβι το δρομολόγιο μέχρι αυτά τα λιμάνια; Έξι!
Για κάντε το υπολογισμό και θα δείτε αν συμφέρει τους Κινέζους να πληρώνουν τόσα ή αν τους συμφέρει να μας χρηματοδοτήσουν με 25 δις ευρώ μέσα στο επόμενο εξάμηνο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου