Χαμός λέει γίνεται με τα δρομολόγια του ΟΣΕ από και προς τη Βόρεια Ελλάδα. Δεν υπάρχουν θέσεις σε πολλά δρομολόγια από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη (και αντίστροφα), αφού πλέον το τρένο είναι το μόνο μέσο το οποίο μπορεί να εγγυηθεί στα σίγουρα τη μετάβαση των επιβατών και μέσα σε χρόνο που είναι σε αποδεκτά όρια. Αυτό το οποίο είναι άξιο απορίας είναι ένα: έπρεπε να πέσουν τα βράχια στα Τέμπη για να γίνει αντιληπτό το πόσο σημαντικό είναι αυτό το μέσο; Έπρεπε να γίνουν όλα αυτά για να γίνει αντιληπτό πως το τρένο - που το σύνολο των κυβερνήσεων από την εποχή του Τρικούπη και μετά (που ήταν πρωθυπουργός κατά την τελευταία δεκαετία του 19ου αιώνα, και ανέπτυξε το δίκτυο όσο κανείς άλλος) απαξίωσε όσο δεν παίρνει - είναι το καλύτερο ΜΜΜ;
Επί δεκαετίες άπαντες - με τη δικαιολογία του "εκσυγχρονισμού" - χάιδευαν και προωθούσαν ιδιωτικά μέσα μεταφοράς και/ή τρόπους μεταφοράς εμπορευμάτων που κάθε άλλο παρά οικονομικοί και φιλικοί προς το περιβάλλον είναι.
Τώρα τι έχουν να πουν; Που καταδίκασαν σε μαρασμό - με σκοπό τα τελευταία χρόνια την πλήρη απαξίωση και εν συνεχεία την πώληση σε ιδιώτες - ίσως το μόνο αξιόπιστο και (σήμερα) "σίγουρο" μέσο μεταφοράς; Για να μην μιλήσουμε και για το κόστος, αφού κάποιος μπορεί να πάει από Θεσσαλονίκη στην Αθήνα με ελάχιστο κόστος (παρά τις αυξήσεις που έγιναν πριν από λίγο καιρό).
Όσο για την απαξίωση, αυτή συνεχίζεται και "διαδικτυακά", αφού δεν υπάρχει τρόπος να κλείσει κανείς εισιτήριο μέσω διαδικτύου, όπως συμβαίνει στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Για προσπαθήστε λιγάκι, κάνοντας κλικ ΕΔΩ
Επί δεκαετίες άπαντες - με τη δικαιολογία του "εκσυγχρονισμού" - χάιδευαν και προωθούσαν ιδιωτικά μέσα μεταφοράς και/ή τρόπους μεταφοράς εμπορευμάτων που κάθε άλλο παρά οικονομικοί και φιλικοί προς το περιβάλλον είναι.
Τώρα τι έχουν να πουν; Που καταδίκασαν σε μαρασμό - με σκοπό τα τελευταία χρόνια την πλήρη απαξίωση και εν συνεχεία την πώληση σε ιδιώτες - ίσως το μόνο αξιόπιστο και (σήμερα) "σίγουρο" μέσο μεταφοράς; Για να μην μιλήσουμε και για το κόστος, αφού κάποιος μπορεί να πάει από Θεσσαλονίκη στην Αθήνα με ελάχιστο κόστος (παρά τις αυξήσεις που έγιναν πριν από λίγο καιρό).
Όσο για την απαξίωση, αυτή συνεχίζεται και "διαδικτυακά", αφού δεν υπάρχει τρόπος να κλείσει κανείς εισιτήριο μέσω διαδικτύου, όπως συμβαίνει στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Για προσπαθήστε λιγάκι, κάνοντας κλικ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου